Hoe voeg ik een hotmail account toe aan mn iphone? Zonder dat hij zegt 'wachtwoord onjuist'.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door een juist wachtwoord in te voeren. Toch?

Antwoorden (2)

Eerst op internet een account aanvragen en bevestigen. En vervolgens het aan je iPhone toevoegen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al 12 jaar dat hotmail account, wil het nu invoeren in mn nieuwe iphone, echter krijg ik continue de melding dat mn email adres niet klopt met het wachtwoord, wat zeker wel moet kloppen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hetzelfde gehad met tablet ......
Alles klopte ... wist het zeker ....
Tig keer gedaan en toen op het laatst ww zéér langzaam ingetypt en toen ging het wél .....
Probeer het wachtwoord ergens in te typen waar je het kan lezen. Dan kopieren en plakken in de email setup. Zo weet je zeker dat je het goed hebt ingetypt.