Wat is de hoogste capaciteit aan mah (Ampère-uur) die in een accu voor een samsung GT S5660 kan?

standaard is 1350 kan bijv het dubbele 2700 mah ook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1350? die zit er standaard in.

Het beste antwoord

Je kan heel hoog gaan, het nadeel is dat je accu groter wordt en je mobiel dus een stuk dikker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat u in dit model tot 3000 mAh kunt gaan.
Een hoger vermogen mag steeds dan zal uw batterij veel langer bruikbaar zijn, natuurlijk zal het ook langer duren alvorens die opgeladen is.

Toegevoegd na 2 uur:
Deze wordt standaard met LI-Ion batterij geleverd van 1350mAh maar er is ook een 1600mAh LI-Ion te koop voor $ 46,95 , de vraag is of dit de meerprijs wel waard is ?
Voorlopig nog geen zwaarder gevonden maar mijn contact in de groothandel is nog in verlof.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3000 zou perfect zijn, maar heb gegoogeld en niks gevonden. Heb je een link?