Hoe kan ik op de Blackberry het volgende aanpassen? : Een aantal vrienden op facebook doen continu spelletjes.

Deze berichtjes komen in het nieuwsoverzicht te staan. Hoe kan ik dit uitschakelen?
Op de pc heb ik het uitgeschakeld door op een vriend te staan, instellingen en games uitvinken. Nu komen deze berichtjes nog steeds op mijn Blackberry en ik zou graag willen weten hoe ik dit uit moet schakelen.

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik had dat ook op mijn iphone & blackberry. Je moet eerst het inderdaad uitvinken ( die notificaties ) dan is het slim om de app opnieuw te dowloaden en anders moet je bij facebook op je bb even bij notificaties kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
xilu
11 jaar geleden
maar hoe schakel je die notificaties via de blackberry dan uit? Dat vraagt ze ;)