goedkoopst abo voor bellen en internet?

Ik wil een abo voor in geval van nood, maar met alle mogelijkheden. Ik had een abo gevonden van 6,50 per maand incl bellen en internet, maar kan het nergens meer vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Leuk en aardig die andere sim only abonnementen, maar volgens mij werd er gezocht naar een sim only van €6,50. Na wat zoeken bedoel je volgens mij de hollandsnieuwe 175 van sim only aanbieder hollandsnieuwe, die kost €6,50 per maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het werkelijk alleen voor nood is zou ik de T-Mobile sim only 250 nemen.

Aantal belminuten
70 min/sms/mms/mb
€ 3,95
Contract: 2 jaar
Aansluitkosten: € 15,00

De bron die ik gegeven heb houd deze prijzen altijd netjes bij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Extra informatie:
Geen starttarief, elke minuut of geedeelte daarvan wordt als volledige minuut afgerekend
Belminuten en smsjes zijn 1 maand geldig
Buiten de bundel betaalt u € 0,30 per belmin.
Buiten de bundel betaalt u € 0,30 per SMS.
U betaalt € 0,30 per MMS.
U betaalt geen verzendkosten.
De tarieven gelden binnen Nederland naar Nederlandse nummers.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik zie dat ik de verkeerde naam heb gegeven, hij heet de Smart Start 70 Sim Only op de website van t mobile zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
simpel heeft een abonnement van 100 min + 100 sms + 50 mb voor 7.5 euro/maand.