Waarom als ik de Achterkant van mijn iPod touch 4G tegen mijn been houd krijg ik een stekend gevoel?

Als ik de achterkant (zonder hoesje) tegen mijn been houd krijg ik een stekend gevoel, het lijkt net alsof er stroom door me heen gestuurd word. En het is alleen met mijn been als ik het met mijn vinger doe voel ik niks.

Gr. Tim

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vlak bij mijn knie op mijn bovenbeen, maar volgens mij doet hij het overal. en ik denk dat hij dat alleen maar doet als hij oplaad want hij zit nu aan de oplader. En het lijkt of hij het nu niet meer doet, heel raar dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heeft het met lekstroom te maken.
Ongevaarlijk, maar wel voelbaar op gevoelige delen van je lichaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is het wel zo'n beetje.

Antwoorden (1)

dit kan heel goed met straling te maken hebben. via de ipod touch kun je via wifi internetten.Dat gaat draadloos. Er zijn mensen gevoelig voor die straling. Probeer wifi eens uit te zetten. (bij instellingen) en kijk of je het nog steeds voelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, toen voelde ik het nog steeds. maar het zou wel aan de oplader gelegen hebben want nu is het weg. Dus zal die wel iets van stroom over de (metalen) achterkant geleden hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals je in de reacties kunt lezen: het is lekstroom.
Wifi vermogens zijn zo laag dat je die onmogelijk kunt voelen.