ik zoek een (autonavigatie) app voor mijn iphone waarbij ik geen internetverbinding nodig heb. Kan iemand mij die adviseren?

Ik heb gegoogled en volgens Tom Tom zou hij zonder internetverbinding werken. Maar om ruim 70 euro neer te tellen voor iets waar ik niet zeker van ben probeer ik het via deze weg. Ik heb ook NAFVREE (Navii) geprobeerd maar die heeft toch nog internetverbinding nodig om vooraf adres gegevens te vinden. Heeft iemand hier ervaring mee of kan ik beter toch een los navigatie systeem kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Zowel TomTom als Navigon zijn goede navigatie-apps die je zonder internet kunt gebruiken. Ze zijn niet de goedkoopste, maar wel de beste!
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Bamibal ;-) Had ik gelezen. Probleem is echter dat ik het ook al had geprobeerd met soort gelijke software en bleek achteraf niet echt goed te werken. (zie mijn extra uitleg) vandaar dat ik geen geld wil weggooien als het niet werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vraagt om advies, dat krijg je van @bamibal.
Je krijgt geen link naar een illegale, gratis, download :)
paulus811
11 jaar geleden
Maar ik vind adviseren om TomTom te kopen terwijl Adam2000 al in de vraag aangeeft dat ie dat te duur vindt, niet echt van toegevoegde waarde.
bamibal
11 jaar geleden
Hij zegt niet dat hij geen 70 euro uit wil geven. Hij wil eerst zeker weten dat TomTom aan zijn eisen voldoet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uiteindelijk heb ik gekozen voor Tom Tom.
Ik heb hem nu al een paar dagen getest en deze werkt echt perfect. En jawel zonder telefoon of internetverbinding. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Andere antwoorden (1)

GPS Navigation 2 van Skobbler kost 1,59 en laadt de kaarten van heel Europa online, dus geen dataverkeer. Het programma werkt uitstekend en is aangevuld met interessante plaatsen.
paulus811
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben hem nu aan het downloaden om te testen. Ik heb wel gelezen in de recensies dat er TOCH nog WIFI /3G verbinding nodig is en zeker in het buitenland. Wat is jouw ervaring hier mee?
paulus811
11 jaar geleden
Je moet de kaarten apart kopen voor 2,99 per land of 5,99 voor heel europa. Ik heb er geen ervaring mee, maar in de app schrijven ze dat er dan geen dataverkeer is. Ik vind het een mooie app die zelfs de kleinste dorpjes in duitsland vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb Nederland dus gedownload en het eerste wat hij vraagt bij het ingeven van een adres is;
"mobiele data uitgeschakeld. Schakel mobiele data in of gebruik WI-FI voor gegevens toegang". Doe ik iets verkeerd?
paulus811
11 jaar geleden
In de settings moet je aangeven of je 'hybrid' (automatisch), online of offline werkt. Als de instelling 'online' is,heb je wifi nodig. Zet m even op offline en probeer opnieuw. Ik zit nu niet op Wifi en de kaart van Nl is 300 mb, maar ik test t zelf thuis vanavond even en laat een reactie achter.