Neen dit kan niet, het kan dan weer wel op een iphone. Een ipod is ook geen telefoon. Ik denk daarom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je als je hem jailbreakt en in Cydia Whatspad download kan je Whatsapp op je Ipod krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dit is mogelijk.
Dit kan alleen wel als je je iPod hebt gejailbreakt.
Nadat je je iPod hebt gejailbreakt moet je via cydia Installous en Whatspas installeren.

Na deze 3 stappen kan je via installous whatsapp downloaden en installeren!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je dan ook wel whatsapp gebruiken of kan dat alleen met 4g?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dan gewoon whatsappen via wi-fi, en met whatspas bedoelt powergen Whatspad.