Kun je met de Duracell mobiele oplader (3 uur) een iPad 2 van extra stroom voorzien, zo ja hoe?

Ik heb vandaag een duracell mobiele oplader die voor 3 uur extra stroom zorgt gekocht voor mijn iPad 2 omdat ik op vakantie een lange busrit ga maken. Maar als ik hem nu aan mijn iPad leg, staat er 'opladen' uit! Voor mijn iPod touch werkt het wel. Dus ik dacht; die is niet voor iPad bestemt. Maar alle sites zeggen van wel. Ik hoop echt heeel erg dat iemand mijn probleem op weet te lossen want ik ga morgen op vakantie!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom toch altijd dat geknoei met Duracell, die batterijen zijn totall onbetrouwbaar, dit is reeds in meerdere consumenten testen bewezen.
Ik zou kiezen voor een oplader die werkt op zonne energie. Bronnen:
- http://www.beslist.be/products/r/Draagbare+Oplader+met+zonne+energie/

Het beste antwoord

Helaas niet :(
Als je battery indicator aan geeft dat hij niet oplaadt dan kan het niet. De fabrikant zegt ook ihone's ipods en blackberrys Er staat nergens ipad ( ik denk dat de ipad 1 wel zou kunnen maar de ipad 2 kan zelfs niet opgeladen worden met een ipad 1 charger dan de ipad 2 charger.

Hier wat er staat op de verpakking:
Manufacturer Product Description
The Duracell Rechargeable Instant Charger gives you compact, on-demand power. It allows you to instantly charge many USB-compatible devices, such as your iPhone®, iPod®, or BlackBerry®. The Instant Charger conveniently charges through your laptop or computer’s USB port

http://www.amazon.com/Duracell-Instant-Charger-Includes-Universal/sim/B002FU6KF2/2

Deze zou het wel moeten doen:

http://www.amazon.com/PowerGen-External-Blackberry-Sensation-Thunderbolt/dp/B005VBNYDS/ref=pd_sxp_grid_pt_0_1