hoe zet ik mijn telefoonnummers in mijn samsung galaxy y op mijn simkaart?

ik ga over naar een andere telefoon en wil zeker zijn dat ik al mijn nummers meeneem maar kan niet vinden hoe

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
bamibal
11 jaar geleden
Waarom zet je niet al je contacten op je Google-account? Dan kun je ze later weer syncen naar je nieuwe telefoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat gebruik ik niet.
bamibal
11 jaar geleden
Je hebt een Android-telefoon. Om apps te kunnen downloaden heb je een Google-account nodig. Met een Google-account kun je je contactpersonen, agenda, etc. in de cloud opslaan. Erg handig. Je kunt eventueel alleen voor nu even een google-account openen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat snap ik maar ik ga weer terug naar n iphone. wil niet verder met samsung ( was tijdelijk en is me vies tegengevallen) en in google dus ook niet alles opslaan. wil zeker zijn dat al mijn telefoonnummers meegaan naar de iphone.

Het beste antwoord

Zorg eerst dat de contacten op de simkaart van je Galaxy komen te staan. Dat gaat als volgt:
http://youtu.be/HeTgvGy3caU
Met diezelfde simkaart kun je ze eenvoudig op je iPhone importeren:
- Ga naar Instellingen.
- Kies de optie Mail, Contacten, Agenda.
- Blader naar beneden tot je de knop Importeer simcontacten ziet.
- Tik erop en de contacten worden meteen geïmporteerd.
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank pieter2011. en toen dacht ik dat het makkelijk was maar dan zegt-ie dat ik geen contacten heb!!!!!
Pieter2011
11 jaar geleden
Pfff... en het leek inderdaad zo simpel allemaal. Je weet zeker dat je contacten op de simkaart staan? Het enige wat ik dan nog kan bedenken is dat je iPhone die contacten niet herkent. Maar waarom...? Andere route die ik nu zit te bedenken is via het geheugenkaartje. Misschien kun je de contacten van dat kaartje op je pc zetten en daarna weer op je iPhone importeren? Dat zou toch ook moeten kunnen, lijkt me.

Andere antwoorden (1)

Installeer het programma Kies.
Hier mee kunt u al uw nummers kopieren, opslaan en bewerken.
Kies is te downloaden op;
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP