Hoe zet ik muziek op mijn Samsung Galaxy Ace via PC?

Ik wil graag muziek van mijn computer op mijn telefoon (Samsung Galaxy Ace) zetten. Hiervoor heb ik het micro-SD kaartje via de adapter in mijn SD-lezer gedaan. Maar nu krijg ik een hele hoop mapjes, zonder dat ik kan vinden waar ik de muziek in moet zetten om het op mijn telefoon te kunnen terugvinden en afspelen. Iemand een idee? Op mijn telefoon zelf is er wel een map muziek, maar die vind ik dus niet terug...(Ik ben nogal a-technisch, sorry). Op de afbeelding een printscreen van welke mapjes ik als optie krijg:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kunt gewoon zelf een mapje aanmaken, bijvoorbeeld met de naam "Muziek". Je telefoon zoekt automatisch naar mappen waar muziekbestanden in staan, en voegt ze vanzelf toe aan de muziekbibliotheek.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat werkt! Ik wist niet dat je gewoon mapjes aan kon maken en dat de telefoon dat dan ook nog snapt haha! Bedankt!