Wat bedoelen ze met controleer het wap-profiel?

ik heb een jaar geleden mijn internet geblokkeerd op mijn samsung chat 335. Maar als ik nu mijn wifi aan zet en op internet ga dan staat er controleer het wap-profiel. Maar vanochtend deed ie het nog wel.. kan ik dit zelf veranderen of moet ik het laten deblokkeren. Help me!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Het wap profiel heeft te maken met het type encryptie van je netwerk. Blijkbaar is er op je telefoon wap encryptie gebruikt. Misschien dat je router echter is ingesteld op wps2-psk, of klopt het wachtwoord van je wapprofiel niet met het wachtwoord dat in de router is ingesteld. Kijk in je router welk profiel en wachtwoord zijn ingesteld en gebruik die gegevens ook in je telefoon. A;s je niet weet hoe e.e.a. werkt, stuur me even een pb zodat ik je er doorheen kan loodsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij deed het alweer dus ik heb er niks aan maar jha