Hoe krijg ik die vervelende reclame/spam van m'n HTC desire S?

Nu staat er bijv een groen plusje linksboven in beeld. Als ik m'n meldingen scherm naar beneden sleep staat er:
" 'groen plusje' (1) iPad 3 Opgeëiste"
En ik krijg dat alleen maar weg door er op te klikken en dan kom ik op een of andere domme site waar staat dat je iets kan winnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Sommige apps gebruiken deze manier van reclame maken om inkomsten te genereren. Kennelijk heb je dus een gratis app geïnstalleerd die hier gebruik van maakt.

Om op te sporen om welke app het gaat, kun je AirPush Detector installeren.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je een (gratis) app gedownload, waar reclame bij zit. Probeer na te gaan wanneer de spam begon en verwijder de app die je destijds gedownload hebt.