Kan ik apps downloaden over wifi?

Ik heb een blackberry curve en ik wil apps downloaden in de blackberry app store. Als ik dan thuis met wifi verbonden ben, worden de apps dan gedownload via wifi of met 3g? Of kan ik ook apps op de computer downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

als je wifi aan heb staan gaat hij dat automatisch gebruiken voor internet, volgens mij is dat bij alle telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja kan prima zelfs beter dan op 3g wand dan mag de app niet groter zijn dan 50mb