Stukke oordopjes voor iPod, kan ik nieuwe aanvragen?

M'n oordopjes doen alleen als je eerst een halfuur aan dat draadje draait en dan doet 1 oortje het ... Ik vroeg me af kan je een nieuwe aanvragen ? Heb nog garantie op m'n iPod mocht dat belangrijk zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je hebt een jaar fabrieksgarantie, als je de originele aankoopbon nog hebt kun je ze gewoon opsturen naar apple
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt contact opnemen met Apple waneer je het product bij Apple hebt gekocht! Waneer je het product in een re-seller (zoals media markt) hebt gekocht dan ga je (zoals met andere merken) gewoon terug naar die winkel! Je kunt niet zomaar je oor dopjes op sturen naar Apple, daarvoor neem je contact op met apple care.. Zei bekijken of het inderdaad onder garantie valt, valt het onder de garantie dan worden er nieuwen opgestuurd! Meer informatie op www.apple.com/nl
Je kan ook met de aankoopbon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt, dan sturen zij hem meestal op voor reparatie. Indien deze niet meer gerepareerd kan worden en het is duidelijk dat het defect niet door jou is gekomen maar door een fabrieksfout kan je ook nieuwe krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, als je de garantie bon nog hebt.