Dan gaat niet zomaar, Apple apparaten zijn zodanig in elkaar gezet dat wij die simpel gezegd niet zomaar uit elkaar kunnen halen/krijgen. Je hebt wel verschillende gespecialiseerde bedrijven die er echter wel een handje van hebben.

Wil je het toch proberen? Dan zijn er altijd nog op Youtube verschillende tutorials te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ik zal het niet doen... Het is echt ingewikkelt hoor...
en als hij een keer open is zit er geen garantie meer op... niet meer van de winkel en ook niet meer van Apple.
Wat is er dan mis mee. het lijk mij verstandig zoiets altijd van iemand te doen die er echt verstand van heeft!!!

Maareh...:
Ik heb hier wel iets gevonden... :)
http://forums.ilounge.com/hacks-mods/93789-tutorial-open-up-3g-4g-ipod.html

suc6
mischien likkt het jou wel.

MVG J.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn home knop is kapot. en misschien is hij vuil van binnen, en dan kan ik hem dus schoonmaken zodat de homeknop het misschien weer doet.
Ik zag in je reactie dat je homeknop kapot is. Ik zou hem eerst opnieuw configureren. Dit kan het al oplossen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toets iPod touch demontage in op YouTube en dan krijg je een heleboel filmpjes te zien om het zelf te doen

Maar wees wel zeker van jezelf om voor dat je hier aan begint

Anders ben je dadelijk nog verder van huis en gaat er nog meer kapot dan nu het geval is

http://www.iphoneworld.nl/iphone-reparatie-rotterdam

Ik heb wel een adres in rotterdam waar ze reparaties uitvoeren toegevoegd