hallo , ik ben angel en ik heb een blackberry maar jammer genoeg werkt mijn app world niet mijn blackberry is een 8520 kunt u mij aub helpen ^???

1. ik heb m'n gsm al leeg gemaakt
en ja ook al blackberry verwijdert
en ja ook via internet gedownload ma ik vraag u gwn kan u me helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Toestel opgekuist, wel internet verbinding maar geen verbinding met appworld.
Ook na een herinstallatie nog geen verbinding........
Het schijnt een "normaal" veel voorkomend probleem te zijn.

Heb je je accu al eruit gehad?
Dat schijnt ook wel eens te helpen.
Bied dat nog geen oplossing en als je alle instellingen e.d. goed hebt staan dan kan het ook zijn dat het probleem wel eens bij je provider kan liggen.
Dus dat je je oplossing daar moet gaan zoeken.

Als je T mobile hebt, is dit mischien wel iets voor jou;
https://forum.t-mobile.nl/blackberry-409/