HTC Desire loopt vast tijdens opstarten, iemand suggesties?

Mijn HTC desire liep vast toen ik Facebook opstartte en ging naar het opstart begin en nu staat er al 3 uur lang op een wit scherm met groene letters HTC, iemand suggesties wat ik hier tegen kan doen?
Graag nuttig advies, niet zovan 'batterij eruithalen' want dit werkt niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Harde reset?

Antwoorden (1)

Graag nuttige advies en niet van batterij verwijderen.....
Ok, en toch is dat één van de mogelijke opties.

Als eerste doe je een herstart
Werkt dit niet, dan ja.....even de batterij verwijderen.
Nog geen succes, dan kun je het via wipe cache partition proberen.
Werkt dat ook niet, dan zou je een factory reset moeten overwegen.
Let wel, al je instellingen, apps en dergelijke ben je wel kwijt.
Hopelijk heb je wel een goede backup gemaakt, want dan is de ramp niet zo erg en kan je alles zo weer terug zetten.