Als ik tijdens mijn vakantie mijn dataverkeer uitzet op mijn blackberry krijg ik dan na mijn vakantie ineens al mijn mail alsnog binnen?

Ik ga 4 weken op vakantie en zet dus mijn dataverkeer uit op mijn blackberry. Ik zal dan af en toe mijn email gaan checken in een internetcafe. Ga ik dan alsnog na mijn vakantie al mijn email ineens binnenkrijgen wanneer ik mijn dataverkeer weer aanzet? Als dat zo is, hoe los ik dat op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je toch je mail checkt in een internetcafé, kun je je mailtjes meteen wissen, of in een niet-gesynchroniseerde map plaatsen. Zo krijg je die mailtjes in ieder geval niet meer op je telefoon.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor het antwoord. Alleen is een niet gesynchroniseerde map voor mij abacadabra.
Maar je zegt sowieso dat wanneer ik de mailtjes op het internet gewist heb ze dan niet meer alsnog gaan binnenkomen op de bb?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt niet op te gaan. Heb mijn data uitgezet, een email naar mijzelf verzonden en gelezen op het internet en gewist.
Na 15 minuten zet ik mijn bb weer aan, en ping! daar komt hij alsnog binnen.
Andere tips???
Probeer het uit als je nog thuis bent; dat kost veel minder. Dan sta je ook niet voor verrassingen. Als je via een Internetcafé iets verwijdert moet het niet zichtbaar meer zijn; probeer hetzelfde met je CC thuis door b.v. een testmail te sturen en die te verwijderen. Moet je die met je blackberry niet meer zien. Maar je bent wel de inhoud van de mails kwijt. Je kunt er ook voor kiezen na de vakantie eerst de mail te lezen op je PC en op je PC op te slaan.

Toegevoegd na 28 seconden:
CC moet PC zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat heb ik dus gedaan en dat werkt dus niet. Daarom ben ik dus op zoek naar mensen hier die hopelijk het antwoord wel weten.
Jup! Je krijgt dan alles met terugwerkende kracht binnen. In mijn geval was dat toen +200 met al die rotspam ertussen.
Wat je kunt doen is vlak voor je op vakantie gaat ook bij je BB je email afmelden. Dus even je emailadres ontkoppelen. Dan dataroaming uitzetten.

Als je thuiskomt moet je EERST naar je hotmail/gmail whatever gaan en alle berichten geopend hebben. Anders krijg je dus als je je email weer instelt alsnog alles met terugwerkende kracht binnen.