is het normaal als een mobiele telefoon heel heet wordt na al 10 minuten?

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht. Ik heb em nu een langere tijd niet gebruikt, maar hij begint al vrij snel heel heet te worden. Is dit niet erg of moet ik terug.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om een htc chacha.

Antwoorden (2)

Het licht eraan welke, mijn ipod touch werd ook vanaf het begin al heel heet, maar dit is normaal, ik zou even informeren over je mobiel en eventueel terug gaan naar de winkel om te achterhalen of dit goed is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wist niet dat je kon bellen met een ipod.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat ook niet dat hij heet wordt tijdens het bellen.
Zoals hierboven staat, ligt het er maar net aan welke telefoon je hebt en wat je ermee doet. Als je bijvoorbeeld een spel aan het spelen bent zal de telefoon hard moeten werken, hij wordt daardoor dus ook warm. De ene telefoon wordt warmer dan de andere. Het ligt er ook maar net aan van welk materiaal de telefoon is gemaakt, en helaas kan jij daar niks aan veranderen. Een vriend van mij met een iPhone 4s heeft hier behoorlijk last van, terwijl mijn Galaxy S3 bijna niet warm wordt.