Waar kan ik mijn home knop van mijn IPod laten maken in de buurt van Ridderkerk/Rotterdam.

De homeknop (die ronde knop) op mijn iPod is kapot, maar (waar) kan ik die laten repareren? Als het kan graag in de buurt van Ridderkerk of Rotterdam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werkt niet. hij reageert niet meer als ik de home knop indruk. Er is dus iets van binnenuit stuk lijkt me.

Antwoorden (1)

Er zullen in rotterdam zelf ook wel winkels zijn die het doen !

Maar ik ga altijd naar gsmdelft.nl

Dat zit tussen rotterdam en Rijswijk in

Ik kom al meer dan 14 jaar bij hem en ben altijd tevreden geweest

Bel voor kost prijs en beslis zelf