Hoe kan ik voorkomen dat als ik mijn iphone unlock, ik automatisch contact maak met beller ?

ik wil af en toe zelf eerst zien wie belt of er over nadenken
als iemand op dit moment naar me belt, en ik unlock mijn telefoon, dan neemt hij automatisch het gesprek aan.
Iphone 3GS

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als iemand belt komt de naam toch voordat je unlockt al in beeld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Yep dit klopt.
Je kan wel alvast het geluid uitzetten met op volume lager knop te drukken aan de zijkant, zo heb je effe tijd om na te denken