Hoeveel geheugen neemt een gedownload spotify nummer in op je iPhone?

Dus een nummer wat offline beschikbaar is. ik kan dit nergens vinden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee, maar voor bijvoorbeeld gemiddelde/normale geluidskwaliteit?

Antwoorden (3)

Dit kan verschillen van ongeveer 3MegaBytes tot 8MegaBytes voor liedjes van 3 Tot 5 minuten ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij gaan de Mb's alleen op je pc en stream je het naa je Iphone

Toegevoegd na 31 seconden:
geen Mb's op je Iphone lijkt me
11 jaar geleden
instellingen-algemeen-info en dan zie je apps kijk je naar spotify en zie je het
Bronnen: