Dit is niet mogelijk. Clockworkmod Recovery flash je IN het systeem, dus is het onmogelijk om dit daarna nog te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cwm kan je verwijderen door simpelweg een nieuwe firmware te flashen.
Hoe en waarmee je dat kunt doen, kan je vinden op de diverse gebruikers fora.
Kijk bijvoorbeeld maar eens bij;
xda-developers.
http://forum.xda-developers.com/filter.php?cat=HTC-Android

Een kleine tip, leest eerst voor dat je dergelijke zaken gaat doen.
En niet alleen hoe je het e.e.a. kunt doen maar ook hoe je zaken ongedaan kunt maken of wat je kunt doen als zaken niet lopen zoals gepland.