Hoe groot mag de tekst-inhoud zijn van een email op een Blackberry?

Gisteren wilde ik een reageren op een email. Maar het was een hele lap tekst. Dus ik had het oorspronkelijk bericht in een memo geplaatst en daarin dan mijn eigen tekst tussen gezet.
Maar toen ik die memo weer wilde terugzetten in de email, kreeg ik de melding "Veld vol".

Heb verschillende methoden geprobeerd: Via de AddTo app, via de doorsturen naar functie, via selecteren en kopieren/plakken.
Maar bij alle methoden kreeg ik de melding.

Hoe komt dit, maar vooral natuurlijk, hoe kan ik dit wel doen.
Uiteindelijk heb ik een app gebruikt om de memo naar een txt bestand op te slaan en die heb ik als bijlage bij de email gedaan. Het is natuurlijk een oplossing, maar ik wil liever het in de email zelf doen en niet als bijlage.

Het tekst bestand was uiteindelijk 17K, achteraf dus 17.718 karakters.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb het zelf uitgeprobeerd. Bij 16.384 karakters krijg ik de melding "Veld vol". Probeer het via je BlackBerry, via Hotmail.com, dus niet via BlackBerry e-mail.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb het zelf uitgeprobeerd via Hotmail, op m'n BlackBerry. Ik had een tekst van 8000 karakters, en die heb ik 4x geplakt, kreeg geen melding. Moet lukken via Hotmail dus. :) Wel werd ik er telkens uitgegooid als ik op "nieuw bericht" klikte. Rechtsboven heb je een wit vierkantje met wat groens, daar heb ik op geklikt, en toen lukte 't gewoon.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het is een wit, vierkant icoontje, met daarin een envelop met een rood postzegeltje, en een groen plusje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelt om die mail via de browser te versturen?
Dat zou misschien nog kunnen. Ik gebruik gmail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja precies, via de browser. Ik heb zelf geen Gmail-account, maar als je bij Hotmail via internetbrowser al zoveel-langere teksten kan sturen, zou dat bij Gmail toch ook moeten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm, moet dan nog een app vinden om alles in een keer te selecteren/kopieren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet de gevoeligheid van trackpad even op 100%, dan kun je 't zelf selecteren. Bij mij (bold 9700) staat 'ie onder menu > opties > typen en invoer > gevoeligheid trackpad