Als ik mijn BlackBerry Bold 9780 opstart krijg ik een vaag wit beeld, en dat gaat niet weg. Wat moet ik doen??

Als ik dus opstart gaat ie van zwartgrijs naar wit beeld, wat moet ik doen?? Zie foto..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De kans is groot dat dit een software probleem is. Wat je nog kunt proberen, is de software opdaten.

Je hebt als het goed is een CD bijgekregen. Installeer 'm, en connect je BlackBerry met je pc via een USB-kabel. Maak een back-up van alles wat je wilt bewaren.

Open dan desktop manager die heb je geïnstalleerd via je CD en maak een back-up van je contacten, notities etc.

Ga dan beginnen met het updaten van de software, ook via desktop manager. Vink aan wat je geüpdate wilt hebben, (OS5 of OS6) en installeer 'm.

Het is wat werk, maar als het een softwareprobleem was, moet 'ie het nu doen. Zo niet, moet je 'm echt opsturen voor reparatie.

Succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb je nog garantie? Ik heb ook een BlackBerry met een mobiel abonnement bij KPN. Het "wit-scherm-probleem" heb ik inmiddels 3x gehad in twee jaar tijd. Telkens bracht ik 'm naar de KPN winkel om op te laten sturen, en hij was telkens klaar binnen een week.

Wat je ook kan doen, is 'm zelf rechtstreeks opsturen naar Teleplan Zoetermeer. Kijk even op de site van je provider (KPN, Hi, Tele2 etc.) en zoek onder "reparatieservice". Daar staat uitgelegd wat je allemaal mee moet nemen.

Toegevoegd na 4 minuten:
*hij was telkens klaar* > ik kreeg gewoon telkens een nieuwe. :)