Kan je op Wifi blijven pingen als je een niet-opgewaardeerde prepaid kaart hebt?

Ik heb nl. een Blackberry met een prepaid kaart van Vodafone. Nu kan ik dus nog pingen. Het is de bedoeling dat je elke maand met 12.50 (dus 20 euro) moet opwaarderen. Maar is het mogelijk om, zonder elke maand op te waarderen, toch nog met Wifi aan gebruik te kunnen maken van de services van de Blackberry (dus pingen, e-mails etc)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dit kan, mits je een wifi-verbinding hebt natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan moet je wel 3g uitzetten :) anders kost het alsnog een berg geld....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kun je niet meer opmaken dan je hebt met een prepaid kaart. Dus als je geen tegoed meer hebt, kun je ook niet op internet. 3G uitzetten is in dit geval niet relevant lijkt me. Correct me if i'm wrong!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je wifi hebt én 3g, lijkt het mij goedkoper om 3g uit te zetten. Als je geen wifi hebt, dan kan je idd niet meer op maken dan je hebt met je prepaid. Het ligt dus aan de telefoon :)
Om te pingen moet de blackberry internet service werken en daar wil je provider geld voor zien dus zal het niet werken zonder beltegoed