ik kan mijn mediakaart niet vinden op mijn blackberry 9700 menu?

als ik mijn mediakaart in de blackberry voer komt er te staan: er is een mediakaart geplaats die fouten bevat.wilt u de mediakaart nu repareren ja of nee. als ik op ja klik krijg ik:wilt u verloren gegane clusters opslaan als deze tijdens het herstel word gevonden .ja of nee.

en als ik het menu gaat kan ik ook niet de media kaart vinden?

hopelijk kan iemand mij helpe
b.v.d

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Probeer eens je media kaart in de pc te stoppen.
Kijk of je pc het wel vind.
Als je pc het niet kan vinden is je kaart stuk en anders je kaartje formatteren of heb je een slotje er op zitten die dan even over halen.
Kan zijn dat er een klein schuifje op zit die je ff moet overhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het heeft alle schijn dat je kaartje stuk is, niet langer mee knoeien en gewoon een nieuwe halen.
Er mee door te knoeien loop je het risico dat het onheil zich niet alleen bij de kaart houd.