het is niet erg ingewikkeld. de jailbreak software van redsnow die upoload een firmware op je apple device, de firmware is dan alleen wel aangepast. dat is dan de jailbreak. of wilde je weten hoe je moet jailbreaken met redsnow ?

Toegevoegd na 15 seconden:
upload*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik gebruik Grenpois0n altijd. doet het prima. voor IOS 5.1.1 is het serieus 1 .zip downloaden (5.1MB) en daarin zit een applicatie, (lees nog wel ff extra de instucties ivm itunes etc.) sluit je Apple device aan. durk op de knop jailbreak die je ziet in de applicatie, en hij doet de rest voor je! zelfs mijn oma zou het kunnen :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een handleiding bedoel je?

Zie:

http://www.iphoneclub.nl/search/jailbreak+handleiding/

Veel succes!