Ik heb problemen met wifi op mijn iPhone 4s, kan iemand mij helpen?

Ik heb nu een paar maanden de iPhone 4s. Nooit problemen gehad met wifi, maar sinds gisteren kan ik niet meer op wifi komen. Op mijn laptop heb ik wel gewoon wifi, alleen mijn iphone kan niet eens de naam vinden (van de wifi). Als ik naar : instellingen - algemeen - info : ga dan staat er bij wifi-adres wel een code, maar ik kan niet op wifi komen. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Enkele opties die je kan proberen:
Voeg de wifi netwerk handmatig toe, probeer dat eerst eens.
iPhone hard resetten door de homeknop en aan en uit knop tegelijkertijd vast te houden.
Dat kan helpen, het wordt aangeraden om zo af en toe een gewone re-start te doen trouwens.

Herstart je modem/router.

Onthoudt wat je doet, zodat je kan schrappen waar het niet aan ligt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergat de link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat ook vaak help, is even de oude configuratie voor jou wifi zender even weggooien, dus naar configuratie- wifi en achter de naam van jou wifi zender op pijltje recht drukken, dan kiezen voor vergeten.
Daarna opnieuw verbinding laten maken.

p.s. Check eerst of wifi modus wel aan staat ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik naar configuratie- wifi ga en achter de naam van mijn wifi zender op pijltje rechts druk, gebeurt er niets. Waar kan ik kiezen voor vergeten?
By the way, mijn wifi modus staat wel aan ;)
Ik heb dit vorige week ook gehad. PC werkte gewoon, Laptop werkte ook gewoon en ook de iPhone van mijn vrouw werkte gewoon. Mijn iPhone werkte niet op WIFI.

Ik heb de batterij leeg laten lopen, vervolgens na een tijdje weer aangesloten op de stroom en na het aanzetten had ik WIFI weer terug.

Zeer waarschijnlijk ligt het dus niet aan je instellingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het zelfde als jou gedaan, maar ik heb nog steeds niet mijn wifi terug. Toen je je iPhone weer aan deed, ging je dan je wifi opnieuw invoeren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, hij pakte automatisch weer de verbinding op. heb je elders wel wifi?