Heb mijn nokia n97 2e hands gekocht en weet hierdoor de blokkeringscode niet, hoe kan ik hier achter komen?

Moet ik de vorige eigenaar vragen, die het waarschijnlijk niet meer weet ( het is geen 0000) of is er een andere manier?
Wil namelijk wel eens de mobiel herstellen naar de originele fabrieksinstellingen maar dan heb ik de blokkeringscode nodig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

je kunt de code niet wijzigen zonder de code zelf te hebben, je kunt het proberen met dit: http://nfader.su/
maar dat werkte ook niet bij mij.

je kunt hem verder proberen te reflashen met een custom firmware, en dan ook een nieuw image over het geheugen flashen, dan zou hij helemaal clean moeten zijn, maar dat kost veel tijd en kennis.

als laatste kun je nog naar een telefoonwinkel/nokia care point gaan, daar kunnen ze het volgens mij tegen een betaling doen.