Hoe lang gaat batterij Iphone 4 mee als je films bekijkt er op?

Hey!

Vrijdag, zeer vroeg in de ochtend, (5u30) vertrek ik met de auto met het gezin naar Center Parcs in Frankrijk (Les Trois Forets), Heb al gezien dat we een lange rit voor de boeg hebben, namelijk 5uur rijden.

Nu is mijn vraag, als mijn Iphone 100% is opgeladen tegen we vertrekken, en ik bekijk in de auto een film van 3 uur lang op mijn Iphone die ik erop gezet heb (moet nog bekijken hoe, tips zijn welkom), is mijn batterij van m'n Iphone dan al plat?

Heb zo'n app geinstalleerd, Battery Magic, en die zegt dat ik aan 100% batterij, 10uur film kan bekijken, is dat waar? want ik wil niet dat ik in de helft van de rit met een platte batterij zit..

dingen die aanstaan--> Zal alles uitzetten behalve helderheid zal op 100% staan ( Wil wel kunnen zien wat er gebeurd xD )

Grtz!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
USB lader 30 euro????? Waar laat jij je bedonderen? Ik koop een USB lader voor hooguit 5 euro. Met dubbele USB poort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah. Okee. Als er een appel op staat en je moet 3 keer zo veel betalen is het toch wel een zure appel.

Antwoorden (1)

Ik kijk regelmatig films op mijn iPhone. Als ik vliegtuigmodus aanzet dan gebruik ik een kleine 10% per uur, dus dan is 10 uur een realistisch getal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe zet je er films op?
dudemeister
11 jaar geleden
Je zegt dat je met de auto op pad gaat. In je auto heb je een sigarettenaansteker. Ga naar een autoshop en haal daar een sigarettenplug insteker met USB. Kun je gewoon gadgets opladen die gebruik maken van USB.
Je kunt ook net als ik heb een dubbele verloopstekker halen. Dus stekker in je dashboard en dan heb je een uitgang met met openingen; 1 voor je USB en de andere voor je TomTom bv
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Films downloaden van waar je je films ook vandaan haalt; converteren met handbrake ( http://handbrake.fr/downloads.php ), toevoegen aan je iTunes bibliotheek en synchroniseren naar je iPhone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lukt dat ook als ik er handmatig ondertotels bij zet?