Waarom kan ik vanaf m'n iPhone 4S geen afbeeldingen mailen?

Als ik een foto wil e-mailen, komt ie niet aan in de mailbox. Heb ik iets verkeerd gedaan qua instellingen? Ik heb er niks aan veranderd. Met mijn vorige iPhone (3GS) ging het wel goed.

Toegevoegd na 17 uur:
Ik gebruik Hotmail als mail, maar daar kan het toch niet aan liggen, lijkt mij?

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik heb het antwoord al gevonden, dankzij een belletje naar Apple. Maar wel bedankt voor diegenen die mij hebben willen helpen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

je moet de foto eerst bekijken in je "fotorol" en dan op dat soort vierkantje met dat pijltje er uit drukken. dan kan je zeggen dat je hem wilt mailen. (voorbeeldje van internet: http://cloud.tech-recipes.com/wp-content/uploads/send.png)