Hoe zet ik het "kantelsysteem" van een iphone s4 uit?

Als ik mijn gsm (iphone S4) een kwartslag schuin houd, draait mijn beeldscherm mee. Hoe zet ik dat uit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

2 keer kort op de homebutton drukken (waarmee je een app uitzet), zodat het multitasking-scherm komt.
Dan 1 keer naar links schuiven (dus met je vinger van de linkerkant van de balk naar de rechterkant), waarna je aan de rechterkant een pijltje ziet staan. Als je daarop drukt, komt er een slotje in het midden te staan wat betekent dat het systeem is uitgeschakeld.