Hoe kan je goedkoop en makkelijk je iPod touch's 4g thuisknop laten vervangen?

Ik heb een iPod touch 4g maar mijn thuisknop is stuk. De thuisknop zit namelijk helemaal vast. Weet iemand waar ik hem kan laten repareren, graag niet al te duur? Garantie is volgensmij geen optie want ik heb 'm bij bol.com gekocht en de 1-jarige Apple garantie is al verlopen. Ik heb trouwens nu wel al 'assitive touch' op mn iPod maar toch zou het fijner zijn als de thuisknop weer heel is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt hem bij macrepair laten repareren. Het vervangen van de knop kost 65 euro. Dit bedrag gaat omlaag wanneer ze er 3 weken over mogen doen en je betaald met Ideal. Zie link naar de website in bronnen.

Het goedkoopste is om hem zelf te vervangen, er staan handleidingen op internet om dit te doen, dan kost het je ongeveer 3 euro voor een knop en eventjes tijd. Hoewel ik je deze methode toch afraad omdat de kans dat je iets kapot maakt toch redelijk aanwezig is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ben je al bij een Apple winkel geweest? Die geven je direct info over de mogelijkheden en de kosten. Kijk onder AMAC op internet (http://www.a-mac.nl/amac/content/view/19/62/)
succes!