Is een silicone case of een plastic case sterker voor je mobiel?

Ik heb een Galaxy S2 en vind dit hoesje heel mooi: http://www.dealextreme.com/p/protective-rubber-gel-silicone-back-case-for-i9100-galaxy-s2-black-70754 . Maar is dit goede kwaliteit? Zo nee, wat is dan een goed hoesje voor mij? Graag een linkje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (5)

Deze is hard en niet te duur: http://www.mobilefun.co.uk/otterbox-for-samsung-galaxy-s2-commuter-series-p29717.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
toch zou ik niet voor een hard case gaan zoals genoemd hierboven! een hardcase breekt sneller en een siliconen case (zoals in jouw link) vangt meer schokken op als de telefoon zou vallen, aangezien deze meeveert. Ik zou kiezen voor de siliconen case in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zweer al geruime tijd bij de siliconen covers, daar deze bij een val of stoot de schok beter absorberen dan een hardcover.

Toegevoegd na 8 minuten:
Op markplaats staan ze ook;
http://link.marktplaats.nl/526825974
Mischien gemakkelijker met bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
leuk al die meningen en ideeen. Wat ben je van plan? Met jouw telefoon handbal te spelen? Zo'n hoesje beschermd tegen krassen op de achter en zijkanten. Het beeldscherm is echter niet beschermd. En wellicht is dat juist het meest kwetsbare deel van de telefoon. Weet je telefoons zijn niet ontworpen om te vallen en hoesje of hard of zacht geven maar een gedeeltelijke protectie. Ik heb genoeg telefoons gezien die na een val inclusief hoes beschadigd waren. Geen garantie dus. Tegen normale gebruikssporen helpen ze wel. De harde zijn glad, de siliconen versies liggen prettiger in de hand. Voor het geld zou ik gelijk 2 va die zwarte kopen dan bespaar je verzendkosten en hebt altijd een reserve.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Siliconen case heeft wel een minpuntje. Wanneer je het uit je broekzak wilt halen komt heel je binnenzak mee :P