Hoe los ik dit geluidsprobleem met mijn iPhone op?

Als mijn net nieuwe (3 weken) iPhone 4s op stil staat, maakt hij toch geluid als ik verschillende spellen speel, dus niet maar bij één. Als ik gebeld word, maakt mijn telefoon geen geluid. Bij mijn vriendin die dezelfde telefoon heeft zijn de instellingen hetzelfde, maar bij haar maakt dit geen geluid. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik denk dat dit niet aan je iPhone ligt; sommige spellen op de iPhone / IPod moet je zelf nog bij "options" de muziek uitzetten, opkalfater staat hij op stil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nouw kijk je doet dat alleen voor bel geluid als je spel speelt dan kan je bij je spel bij settings geluid uit doen en klaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt twee soorten geluid. 'Geluidseffecten' en 'Geluid' dus als je naar muziek gaat, staathet volumebalkje waarschijnlijk aan, als je die uitzet, staat het 'Geluid' uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien moet je het geluid ook nog met de knopjes aan de zijkant uitzetten. Dus bij instellingen-geluid en met de knopjes.