2 keer snel op homeknop drukken. Dan krijg je een menu, en dan zoeken naar een grijze knop met een draaisymbool en een slotje erop.
(volgens mijn dochter ) :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat betekent dat je je ipod niet kan draaien. het scherm staat vast. als je 2 keer op de homeknop drukt en naar links 'slide' staat er een soort menuutje met muziek, maar ook een knop waar als het goed is hetzelfde tekentje opstaat. Veel succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wat javaansezware is serieus het beste antwoord.. ik heb hem altijd op slot behalve bij youtube