Hoe krijg ik gratis Wifi op mijn Samsung Galaxy Gio ?

Ik heb geen internet abonnement dus ben afhankelijk van wifi. Thuis werkt het prima maar buitenshuis niet. Hij vindt dan wel open netwerken (bij V&D, McDonald etc) met goede sterkte én hij verbindt hiermee maar als ik wat wil googlen of whatsappen krijg ik melding : geen verbinding. Wat gaat er mis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Je kan een programma'tje als in inSSDer draaien waarmee je draadloze toegangspunten kan opsporen. Hierin kan je ook zien of ze beveiligd zijn. Dit programma is freeware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige verbinden hebben wel geen beveiliging dat wil nog niet zeggen dat je ze zomaar kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet dan eerst naar je internet en dan akkoord gaan met de voorwaarden!
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij open netwerken zoals bij V&D en McDonalds is het netwerk vrijwel altijd bezet. Heel leuk dus dat ze gratis wifi aanbieden, maar je kunt er niks mee omdat teveel mensen er gebruik van maken. Je moet zelf een beetje uitvogelen waar je wel internet hebt, sommige open netwerken werken wel. Er gaat dus niks mis!