Op m'n HTC Wildfire S heb ik 22 MB intern opslaggeheugen, waarom kan ik een app van 20 KB niet downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De app van 20 Kb, als deze uitgepakt/geinstalleerd wordt is deze wel iets groter dan die 20Kb.
Ik denk dat je nu tegen het maximale aanzit van je opslag, een smartp heeft een buffer nodig voor tijdelijke bestanden, eventueel media en/of berichten.
Doch vind ik de 22Mb wel heel ruim bemeten en om er een concreet onderbouwt antwoord te kunnen geven moet ik eigenlijk jouw toestel zien.
Welnu daar ben je op dit moment niet mee geholpen, dus stel ik voor om één of twee apps te verwijderen ( terugzetten kan altijd nog ) en dan proberen om de 20Kb App alsnog te plaatsen.