Hoe voorkom je dat je HTC desire spontaan aan gaat?

Ondanks uitschakelen EN de vliegmodus gaat mijn HTC Desire 's nachts spontaan weer aan. Hoe kan je dat voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Uitschakelen? Of alleen het scherm uit en op standby?
Ik neem aan dat je hem op stadnby zet, want uitgeschakeld zal een foon echt niet zomaar inschakelen.
Je hebt waarschijnlijk een app geïnstalleerd die jouw HTC uit de standby haalt. Misschien een backup die snachts draait. Kijk eens in de lopende programma's onder Instellingen - Applicaties - Actieve services of daar een programma bij zit wat eventueel jouw gsm uit de standby zou kunnen halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, echt uitschakelen, met behulp van de knop bovenop. En toch begint het ding 's nachts te piepen dat ik een afspraak in m'n google agenda heb staan.... Het is ongelogen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap dat je de knop bovenop gebruikt. Maar als je hem gewoon indrukt gaat het toestel in standby. Niet uit. Druk je hem lang in dan gaat het toestel pas echt uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok: ik druk de knop in, en selecteer vervolgens "uitschakelen". dat is wat ik doe, en het toestel schakelt zichzelf 's nachts weer in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wazig. Ik weet van andere toestellen met een eigen besturing dat die bijvoorbeeld hun alarm wel laten klinken als het toestel helemaal uitstaat. Maar een android is naar mening echt uit als ie uitstaat. Is er niemand in de buurt die een truc met je zit uit te halen? Anders de batterij eruit halen snachts. En je reminders in de agenda uitzetten. En alle volumes van het apparaat op 0 zetten.