ik heb een jvc kd-bt11 autoradio gekocht met bluetooth zodat ik handsfree kan bellen.mijn samsung G600 verbreekt na 10 sec verbinding.

hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

bluetooth is niet altijd zo standaard als men zegt.
Maar het kan ook zijn dat je een instelling op de radio/telefoon moet wijzigen. Op sommige telefoons kun je functie automatisch bluetooth verbinding maken inschakelen.

JVC autoradio's hebben geloof ik ook nog een aantal functies die je kunt instellen door een bepaalde knop ingedrukt te houden, maar dat moet je ff in het boekje opzoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de telefoon opgestuurd voor een update, gebruik nu m'n oude samsung, en dan doet ie het wel. Heel vreemd want met de telefoon van mijn partner doet hij het ook niet ditis ook een G600 van samsung, dit wacht ik even af... maar bedankt voor je antwoord.
De beller heeft opgehangen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op hoeveel seconden staat de "screensaver" of de optie om de toetsblokkering in te laten gaan?
Het kan namelijk een instelling zijn of de firmware dient ge-upgrade te worden zoals boven al wordt gezegd.