ik heb een blackberry curve. prepaid. in de winkel gaf men aan dat als je op wifi zit, whatsapp werkt zonder extra kosten. klopt dat verhaal wel?

ik zie allerlei antwoorden op dit soort vragen. maar heel simpel: ik heb wifi en kan prima op internet thuis met mijn BB. zodra ik met whatsapp begin daalt mijn prepaid tegoed razendsnel. toch roepen mensen dat BB op wifi zonder BB abonnement gewoon kan whatsappen zonder je Prepaid tegoed op te vreten. ik ben lost!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

het is zeker waar, maar je moet wel zelf opletten dat je echt op wifi zit let op het icoontje.
ik ken de BB niet echt maar let op op welk systeem je werkt.
zet desnoods de telefoon op vliegtuig modus met alleen wifi aan op het moment dat je gaat whatsapped
Dat je bel tegoed op raakt kan ook andere oorzaken hebben ander apps die constant contact blijven zoeken
via gsm signaal?
dus let op wat voor appsje hebt en of daar v
an die push berichtje settings op zitten
ed want dat vreet data
capthavoc
11 jaar geleden
Het zou idd zo moeten zijn dat je kosteloos van w' app gebruik zou maken wanneer je ingelogd bent op wifi/hotspots. Blijkbaar is toch de enige manier om zeker te weten dat je allen streamt via wifi is toch om bij verbindingen je mobiele netwerk uit te zetten als je thuis bent ( of kan inloggen bij iemand anders of een hotspot )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We hebben een hater.....thx voor de min op mn kloppende antwoord hoor :)