Is het mogelijk om in de standaard iOS 5.1 notities app tekst te marken?

Oftewel, tekst highlighten met een kleurtje, dit heb ik volgens mij eerder gezien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Via de standaard notitie app is dit helaas niet mogelijk. Mogelijke oplossing is een app downloaden via de app store. Hier bestaan duizend-en-één mogelijkheden voor, naargelang je noden.

Je hebt een app die zelfs je notities synchroniseert met je Gmail bijvoorbeeld, of een andere waarmee je de notities van afbeeldingen kan voorzien en delen op de social media's.