Wat is het goedkoopste internet(abonnenment) voor prepaid?

Op dit moment heb ik Telfort, Op mijn HTC Wildfire S.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze vraag is heel moeilijk te beantwoorden. Belangrijk is wat je krijgt voor je geld. eigenlijk zou je moeten vragen: waar krijg ik de beste prijs voor een MB download. En dan alle ander kosten meegerekend. Dus voorwaarden als: elke aangevangen Mb wordt afgerekend als een Mb. Hoeveel Mb heb je eigenlijk nodig per maand? Kun je de niet gebruikte Mb's meenemen naar de volgende maand?
Dat zijn wezenlijke vragen die je ook moet beantwoorden. Kijk dus niet alleen naar de goedkoopste!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ligt er aan hoeveel je neemt, ik zit bij Ben.nl daar heb je 1000MB voor 9,99 ook is simpel of simyo heel goedkoop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben is inderdaad goed. Daar zit ik ook bij. Ik heb een regelmatig met 1000mb internet voor 7+5 euro.