Ik heb momenteel een 3G ipod (gejailbreaked) met watsapp. Het is dus zeker mogelijk op een 4G ipod. Maar je moet het wel eerst gejailbreaked hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je nu een nieuwe iPod koopt heb je de nieuwste updates erop. Hiervoor moet nog een nieuwe hack komen om dan vervolgens What's app er op te kunnen zetten. Dus je moet hem sowieso jailbreaken!
Ook als je al een iPod hebt dan moet je de nieuwe updates niet updaten want dan gaat je jailbreak er geloof ik weer af.
Ook moet je altijd binnen bereik van wifi zijn. Anders werkt What's app niet!
Als je graag wilt What's appen raad ik aan om voor een telefoon te gaan bijvoorbeeld een HTC. Die heb je in vele verschillende prijsklassen en daar kan je ook muziek en video's opzetten en apps downloaden!

Ik zelf heb ook een iPod 4g (zit er nu op) zonder jailbreak. Met jailbreak word de iPod vaak slomer en werken bepaalde dingen niet/minder goed!