waarom kan ik niemand bellen

Als ik iemand bel met me samsung galaxy gio. Gaat hij meteen uit dus hij gaat niet eens af.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt

Toegevoegd na 3 minuten:
De telefoon gaat niet uit. Maar de oproep

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heeft het met jouw provider Vodafone te maken. Per vandaag kun je 4 dagen gratis bellen en sms'en, dat komt omdat Vodafone laatst plat lag door een brand. Daarom is de provider nu overbelast. Ik had hetzelfde, als ik iemand bel dan krijg ik geen oproep. Probeer het later nog maar een keer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt gelijk ik heb Vodafone dus het ligt omdat teveel mensen bellen/sms'en?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje het kwam omdat veel te veel mensen belden/smsde dit is het beste antwoord!

Andere antwoorden (3)

De batterij geheel laten opladen of een nieuwe batterij aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je al geprobeerd hem uit en aan te zetten?
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel dit heeft het opgelost!
Kijk eens bij je instellingen en dan oproepen of alles goed staat ingesteld. Ik weet niet hoe veel je er op hebt staan maar misschien kun je hem anders terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

En anders terug naar de winkel, of de klantenservice bellen.