Welke van deze 2 tablets is geschikter voor me?

De archos 9 tablet met windows7 starter en de dell inspiron duo.

De dell kan ik voor 250€ krijgen en de archos voor 105 € of 115-175€ met een snellere ssd en een extre accu.

Ik hou van rotzooien met tablets en ik heb er ook meerdere en kan nu ff niet meer kiezen welke ik koop van deze 2. Ik weet dat ze niet zijn gemaakt om mee te gamen maar ik doe het toch omdat er genoeg games zijn die je erop kunt spelen.
Ik zou graag world of warcraft willen spelen, dingen doen met de tablet op vakantie zoals een filmpje kijken of ff op msn. Ook simpele games spelen zoals habbo of runescape. En hij moet lekker licht zijn, omdat ik al 2 laptops heb van + 4 kilo wil ik iets lichts en fijns, maar een fijne vorm is ook goed, als hij maar niet heel iritant hangt want daar kan ik niet echt tegen. En zijn de prijzen die ik heb opgenoemd wel een beetje goed voor een 2de hands product??

Links:

Dell:http://m.marktplaats.nl/a/computers-en-software/tablet-pc-s/m549616647-dell-duo-inspiron.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618

Ik kan er wel ook een docking + cd speler bij krijgen bij deze advertentie maar word het wel +/- 310€

:http://m.marktplaats.nl/a/computers-en-software/laptops-mini-laptops-en-netbooks/m552332827-dell-duo-inspiron-tablet-notebook-laptop-incl-dock-dvd.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618
Archos: is gewoon de tablet met niks erbij dus normaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die archief moet je niet kopen heel slecht touch screen je moet heel hard drukken en niet veel apps je moet apps downloaden uit een speciale app.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit windows op de archos dus geen apps..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voor windows heb je ook gewoon apps. programma in het engels is application. Daar komt de naam apps vandaan. persoonlijk denk ik dat je ook beter de dell kan nemen ivm toetsenbord en betere processor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed