Ik heb mijn samsung galaxy txt zo ingesteld dat hij enkel ontgrendeld kan worden met een code, maar nu ik dat wil doen lukt het me niet, iemand raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Druk je wel op de enter toets na het invoeren van je code?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na het invoeren van de code moet je die nog bevestigen. Je moet dus bevestigen datt je de correcte code hebt ingevoerd. Als dat echt niet wil lukkenn dan kraak je de code met je PUC code en ddan ga je daarna terug naar fabrieksinstellinngen. Succes :-)