Als dit geheugen uitbreidbaar is met een sd kaart dan is het veel.

Is deze niet uitbreidbaar, dan is het weinig.

Tegenstrijdig?
Niet echt.
Er zijn niet veel toestellen die een dergelijke intern geheugen hebben rond deze prijs.
Voor dat is het inderdaad veel.
Als je deze niet kunt uitbreiden, dan kun je al gauw aan de grens van 4Gb zitten en dan is het einde verhaal, vol is vol.
Je zou dan moeten kiezen om items te verwijderen.
Anderzijds als je hem kunt uitbreiden, dan is het eenvoudig een kwestie van een kaartje erin en je kan weer verder.