Behalve het uiterlijk, zitten er inhoudelijk ook wel veel verschillen.
Qua snelheid maakt het weinig uit, dat is meer met de combinatie van toestel en de gebruikte android versie van doen dan de androidversie zelf.

De verschillen tussen de diverse androidversies kun je hieronder vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb het idee dat 4.0 sneller is. Ook zijn de kleuren anders. En de snelkoppelingen zien er iets anders uit. Dat was het wel.
Succes..